...................iklan iklan iklan.........................

NAK KAYA ...SILA KLIK....

Monday, 29 August 2011

ESOk RAyA............cerita raya aku yg sedeh..........

........

PKUL 11.32pm
29/8/2011


WAJAH KU SKRG BRUPA BEGINI

....

 

SUME ORG DOK KALUT DGN BAJU RAYA DORG

....

AKU...????

HURMMMM.....

SetiAp TAHUN AKU ADE BAJU RAYA BARU...

tp TAHUN NIE..?? HURmm..hope dtg MIRACLE....

~~~~~~~~

ADk AKU TNY....ABGCIK ntik x bju RAYA AKU...

AKU CAKAP..URMMM@mengangguk scara xikhlas..
..
..

Zul : Jom Cari baju raya
AbaH : penat laa..mu ado duwet ke..
Zul : tdiam + sdeh

Zul : ma,zul xde bju raye ke..??
Ma : xtau laa..tny abah nuhhh
Zul : btmbah sdeh...(than Air mata)

bukan nak salahkan mak n ayah..
just nk luahkan prasaan sdeh

XNAK LA BILE AKU MATI SUME ASE MYESAL..!!!

hurmmm...

2 je la episod utk RAya tahun nie....

TIADA GUNA RAMBUT BARU TNPA PELENGKAP@BJU RAYA...




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.