...................iklan iklan iklan.........................

NAK KAYA ...SILA KLIK....

Monday, 17 October 2011

AS i said....Tribute to Siti Maisara


LAGU kt blog sy pn sy tukar sbb ade tribute to Siti MAisara






Dulu-dulu kita tak rapat sangat
Dulu kita rapat sbb kita 1 Club = Club C.U.T.E
Dulu kita rapat sbb ade event je, tu pun tak rapat sangat..
Dulu kalau kita selisih,kita just ckp hye n borak kejap2 je


Tapi skrg kita rapat sangat
SAmpai kalau ade orang laen yang rapat dgn awak,saya rase geram nak penyek-penyek orang tu
Tapi apekan daya,saya bukan la gewe awak.....hehehehe

.........

Sekarang kita amat kerap bjmpa,even kelas pn sama-sama.
Kalo awak tak pegi kelas saya ase susah ati
Saya terus Call awak....awak pn suh sy ckp (&#%#$ ) kt lecturer..
Sy trus bgtau ape yg awak pesan
........
Time makan : urmm...
Sokmo makan dgn awak xkira lunch bfast or dinner
tp akhir-akhir nie, saya kena biasakan diri makan dengan orang laen sebab awak dah ade orang laen
saya tau kita just kawan...heheheh
........
tapi yang best :
Kalo saya sedih @ vice versa , awak ade untuk saya, n saya selalu mengadakan diri saya untuk awak luah perasaan..
semester 5 la saya ase paling best sebab ade besfren macam awak
.......
awak jangan marah kalo saya post cter2 ni kat blog saye..sbb ni cara sy mhargai sseorang..




Siti Maisara

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.