...................iklan iklan iklan.........................

NAK KAYA ...SILA KLIK....

Monday, 31 October 2011

perlukah aku lepaskan..??

urmm ...malam nie mood jiwang sikit
(lagu pn turut mengiringi bersama)

adakah salah aku
adakah ini mmg perangai aku
adakah aku gile..??




hurmm...
sedih jadi orang macam ak
tapi kna terima hakikat...

kenapa la aku ni cpat syg kt orang
kenapa la ak cpt jatuh hati pada orang
kenapa la aku ni gatal sgt nk berkasih2 dgn orang

sedar wahai ZUL..!!!

dia 2 hnyalah kawan
dia bbuat baek dgn ko sbb kau tu kawan dia
dia buat baik sebab dia prihatin kat ko
ko dgn dia hnyalah kawan


Tapi..

kenapa hati aku ni cpt sgt syg kt org
ak nk ubah prangai ni
kalo la prangai ni terletak pada hati aku,aku rela cabut hati ni

Aku

aku xleh elak perasaan ini..
aku xleh tipu hati aku
ak hanya boleh tipu kamu dgn bpura2 yg ak tiada perasaan thadap kau

AKU PErit dgn perasaan ni

ak xboleh tgk orang lean rpat dgn kau
bile aku tengok orang laen rpat dengan ko,
aku mula bpaling dan buang wajah aku yg sedih
aku still bagi senyuman sebab aku tak nak kau bimbangkan aku..

HOPE ko berhenti..!!!

berhenti dari berbuat baek kepada aku
berhenti dari mengambil berat pasal aku
berhenti dari menggembirakan aku
berhenti semua yg membuatkan aku sayang pada kau

KERANA aku

aku selalu terkenangkan dirimu
aku gundah tanpa melihat gambarmu
aku penat menunggu kehadiranmu
aku penat dengan hidup aku yg terpaksa selalu menanti


Andai aku mati Sebelum kamu

aku mati dengan perasaan gembira dpt bkenalan dgn kamu
aku lega kerana aku tak perlu memikirkan kamu
aku bersyukur kerana kita dapat jadi kawan

aku perlu jauhkan diri dari kamu
kerana aku selalu terluka melihat kamu bersama yang laen
tak sanggup menahan derita
tapi aku gembira kau bahagia walau aku terpaksa mderita....



2 comments:

  1. woah..entry nih agk menarik...laen dri yg laen..
    at least org ade mnat nk bace..huhu..gud job

    ReplyDelete
  2. thanks....i'll follow u back...asje je nk luah prasaan..sbb bosan idup single..dh 21 thun mnnti yg pasti..hehehe...

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.