...................iklan iklan iklan.........................

NAK KAYA ...SILA KLIK....

Tuesday, 15 November 2011

Alhamdulillah....

Scroll smpai bawah.....then tkan pause kt music button..
then play this video
harap dapat menginsafkan anda semua


....Alhamdulillah
....segala kesyukuran ku panjatkan kepada yang Ilahi

I
I           kalo nak baca lebih, tkan just click
I           bawah nie
I
V





dulu aku selalu sangkakan yang tuhan tak sayang aku
dulu aku selalu sangkakan yang hidup ni adalah sia-sia
dulu aku selalu sangka yang hujan sentiasa membasahi bumi
dulu aku selalu sangka yang tuhan tak adil

tapi itu dulu, sewaktu pemikiran ku masih belum matang

even mak ayah aku cakap aku tak matang lagi
tapi aku boleh berfikir matang sekarang

sekarang segala yang berlaku aku tempuhi dengan keredhaan
sekarang segala yang berlaku aku pasti dan yakin bahawa Allah ingin menguji aku
sekarang segala yang berlaku pasti ade hikmahnya

Allah takkan biarkan makhluknya dibiarkan begitu saja
Allah akan pelihara makhluknya walau (seburuk,sehodoh,sehina,sekeji) mana makhluknya

**
sewaktu ak berada dalam zaman ketidakmatangan aku, aku selalu pikir bahawa setiap perkara buruk yang berlaku adalah balasan dari perkara yang pernah aku lakukan..memang betul..ianya adalah balasan di dunia...
tapi segalanya ada hikmah nya

dihina dikeji adalah perkara biasa dalam kehidupan, ada masa anda diatas, ada masa kita di bawah

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.