...................iklan iklan iklan.........................

NAK KAYA ...SILA KLIK....

Thursday, 24 November 2011

Apa guna ko kenyit mata kat aku..???

hurmm....
baru aku tau effect kalo org 2 kenyit mata kat sseorang





ianya amat menyakitkan...
amat menyedihkan
terasa geram sgt kt ssorang yg kenyit mata 2
 ** sbb dia bgai memberi harapan kat kita

jangan lah permainkan perasaan orang
sebab ia bukanlah mainan

aku bukan ape...aku penat dah menunguu seseorang
tapi bila kau kenyit mata kat aku. aku ase btuah sgt...sbb ko la yg 1st kenyit mata kat aku

lepas ko kenyit kat aku, aku ase nk menjerit kuat kuat sebab aku ase happy sangat

peristiwa : kenyit mata
tarikh : 23/11/2011
jam : 3.15pm (ujan)

awak bpakaian warna merah time tu, sy igt lg, bju tu petak2
time tu awak ttup kepala awak sebab awak takut kena ujan...
saya tengok je awk dari jauh
yang saya tekejut, time awak palingkan muka kat saya
awak kenyit mata....


saya pn terus berdehem kuat2, sbb nak panggil awak...awak pn perasan,
n awak dtg kat sy lpas py pggil awk...
sy trus tny @$%^(*&$#@#^&*(*&^%$#&*(*%

sejak dari hari tu saya angau pada awak...........tp sighhh...
mgkin itu hanyalah khayalan...hurmmmmmm.....

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.