...................iklan iklan iklan.........................

NAK KAYA ...SILA KLIK....

Tuesday, 5 June 2012

Cinta bersatu...


8/2/2012..hari rabu...

tarikh nie..??? hurmm...tak pernah aku sangka..

tarikh ni aku akan jumpa ssorang yang aku akan sayangi cintai...

kisahnye bmula...hari tu kawan aku dapat bonus birthday sape ntah...
so dia call bestfriend dia nie...nme nye A..
dia duk borak2 dgn kawan dia...
n aku lak tgh lepak ngn kwn2
so, dia offer kt aku ' nak borak tak dgn A..?? '
aku pn ' boleh je '
......so duk borak2 dgn A..hatiku terpaut pada diri dia yg agak pmalu ckit....hehe....

...mcm ade lagu yang sesuai je dgn mudaku nie ..hehehe....cinta bersatu...

 

................

so kitorang exchange number..n ask A to text me  n give me a call when A's free..

So dia pn text me !st and said that A's eating...so aku tunggu dengan penuh sabar...

n since hari tu...dia call Aku smpai la bonus dia abes...

n since that day...dia msg n call aku..n aku pn do the same...

** skrg pn tgh msg dgn dia...huhu

WILL BE CONTINUED . . . . . . . .  .






No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.